Spot On Business / Cases/ Mama Thumi
Coaching & Begeleiding

Na een aantal weken al zeer leuke resultaten en veel geleerd!

Rob realiseerde aanzienlijke kostenbesparingen aan bureaus en een toename van klantaanvragen. Hij heeft nu expertise in conversie-optimalisatie, online aanbodpresentatie en gerichte advertenties.

Highlights van de samenwerking

Meer conversie door betere landingspagina's
Forse groei van het aantal aanvragen door gerichte advertenties
Duidelijkheid en structuur in de klantreis en algehele marketing
Hypnose Centrum controle geven over de marketing door de overdracht van belangrijke vaardigheden.

Geleverde expertise

Copywriting
Social Media Adverteren
On-page SEO
Lead campagnes
Conversie optimalisatie

Over Hypnosecentrum België

Rob is over heel Europa autoriteit op het gebied van hypnotherapie. Over het hele continent leidt hij andere therapeuten op. Daarnaast assisteert hij met zijn team nog steeds enorm veel mensen die te kampen hebben met een breed scala aan problemen.

Wat al zijn cliënten gemeen hebben is dat de oplossing tot hun probleem (bijvoorbeeld verslavingen of overgewicht) ligt in het conditioneren van het onderbewustzijn met hypnose.

Wij laten graag Rob zelf aan het woord over zijn bedrijf en de samenwerking met Spot On Business

Waar stond Hypnosecentrum België voor de samenwerking met Spot On Business?

Rob voelde frustratie over het uitbesteden van marketing aan bureaus, die niet altijd begrepen wat zijn unieke bedrijf nodig had. Daarnaast stond Hypnosecentrum België stond voor een uitdaging. Rob had een gedrevenheid voor hypnose en een passie voor het helpen van anderen, maar hij worstelde om deze waardevolle dienst bij een breder publiek onder de aandacht te brengen. De online aanwezigheid was niet altijd winstgevend, wat resulteerde in het lastig opschalen en weinig consistentie.

Welke acties zijn er ondernomen?

In onze samenwerking met Hypnosecentrum België hebben we eerst de ideale klant en het aanbod grondig geanalyseerd om een duidelijke richting te bepalen en een goed fundament te leggen. Door dit inzicht hebben we een marketingstrategie ontwikkeld. Hierbij lag onder andere de nadruk op het optimaliseren van conversie om de online bezoekers effectiever om te zetten in klanten. Zodanig hebben de pagina’s gestructureerd en geoptimaliseerd voor een betere gebruikerservaring en heldere communicatie.

Een van de kernacties was het opzetten van slimme leadcampagnes, waarmee we gerichte leads aantrokken. Dit omvatte het selecteren van de juiste advertentieplatforms en het creëren van overtuigende advertenties om potentiële klanten aan te trekken. Misschien wel het meest belangrijk, hebben we actief kennis overgedragen aan Rob. We hebben hem de nodige vaardigheden en inzichten bijgebracht, zodat hij nu zelfverzekerd en onafhankelijk zijn marketingactiviteiten kan beheren en zijn bedrijf kan laten groeien.

Waar staat Hypnosecentrum België nu?

Als direct resultaat van onze samenwerking met Hypnosecentrum België, is het aantal klantaanvragen aanzienlijk toegenomen. Door de overgedragen kennis over conversie-optimalisatie kan Rob nu effectief bezoekers omzetten in waardevolle klanten.

Bovendien heeft Rob een diepgaand begrip ontwikkeld van hoe hij zijn aanbod online het beste kan presenteren en heeft hij geleerd hoe hij doelgericht kan adverteren. Dit heeft niet alleen geresulteerd in een groeiende klantenkring, maar ook in aanzienlijke kostenbesparingen door het wegvallen van de noodzaak om marketingbureaus in te schakelen.

Daardoor weer een prachtig succesverhaal over groei en onafhankelijkheid!